Yazmak istedim, birden hiç düşünmeden, konu belirlemeden. Aldım kalemi elime vurdum satırın beline, acemice saz çalar gibi. Hadi bakalım Bis...

Serbest

Yazmak istedim, birden hiç düşünmeden, konu belirlemeden. Aldım kalemi elime vurdum satırın beline, acemice saz çalar gibi. Hadi bakalım Bismillah, faydalı birşeyler yazarım inşallah.

Yıllar, ne de çabuk geçiyor, bir nehir gibi akıp gidiyor. Ya da odunun ateşe dayanmaması gibi, zaman da öylece yanıp kül oluyor, bitiyor. İşte tamda burada, zamanı durdurmaya madem ki gücümüz yetmiyor. O zaman;  zamana, yazılarımızla bir çentik atalım ki ölümsüzleştirelim.

Elbetteki kıyamet gelince, dünya yüzünde ne varsa temizleyecek. En azından bizim ömrümüzle sınırlı kalmayacak, belki de arkamızdan dualara vesile olacak. Herşey tabiki nasip.

Doğduk, büyüdük ve öldük. İşte bunları nasıl gerekiyorsa öyle yaşayalım. Doğmak bizim tercihimiz değil, elimizdede değil. Ölümü de bilemiyoruz, nerede, nasıl ne zaman geleceğini.

Öyle ise hayatımızı, hayatı bize verenin isteği dairesinde yaşayıp rahatı kalple kabre girmek bize düşer. İnşallah bunu yapar, başarılı oluruz. Üstadımızın dediği gibi,"Helal dairesi geniştir harama girmeye gerek yoktur."

Hayatımızın pusulası İslâm ve iman olursa, inşallah sahili selamete ulaşırız. Amin. Amin. Amin.



BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.