Kolum kanadım kırıldı Yüreğimde acılara yer kalmadı Talan oldu yazım baharım Zemheri kışı yaşıyorum Mutluluk güvercinleri uçurduk Yıllarca ü...

Kolum Kanadım

Kolum kanadım kırıldı
Yüreğimde acılara yer kalmadı
Talan oldu yazım baharım
Zemheri kışı yaşıyorum
Mutluluk güvercinleri uçurduk
Yıllarca ümitlerimizi yeşerttik
Ne umduk ne bulduk
Yağma oldu iyi duygularım
Etrafına bir bak söyle
Gülen yüzler azaldı işte
Mutluluk hayal mi bize
İki elim böğrümde kaldı
Hüzünlendik çektik sineye
Bu da geçer Ya Hu sözleriyle
Duaları koyduk üst üste
Elimiz de kırık bir mızrap kaldı
Yorulduk nefesimiz kesildi
Hayatımızda üç beş nefes kaldı
Şeytanı sevindirme, olma ümitsiz!
Bir gün bizler de elbet güleriz
Her karanlık gece müjdedir bize
Gelecek yeni aydınlık güne
Estağfurullah çekmeliyiz artık
İmanımız aydınlatsın ömrümüzü
Ruhumuz mutlu olsun artık





BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.