Hastalık oldu Dolduk evlere Korona yetse artık & & && Günün aydınlık Ömrün bereket Bu günler de geçecek & &...

Deneme

Hastalık oldu
Dolduk evlere
Korona yetse artık

& & &&

Günün aydınlık
Ömrün bereket
Bu günler de geçecek

& & &&

Sabah kalkınca
Başla besmele
Başa gelen gidecek

& & &&

Bir deste gülü
Bir al eline
Sonrayı merak etme

& & &&

Dur hüzünlenme
İmtihandır bu
Elbet bitecek bunlar

& & &&

Sarardı günler
Tıpkı sen oldu
Hastalık beli büktü

& & &&

Yıldızlar düştü
Gören olmadı
Sesi duyan olmadı

& & &&

Uzaktayım ben
Duyar mısın sen
Gel desem gelir misin?

& & &&

Ezan sesini
Duydum uyandım
Ben ruhumu yıkadım

& & &&

Üç elma gökten
Düşünce topla
Çöpünü bile atma

& & &&

Yüreğinde acı
Ummanlar oldu
Umutların kayboldu

& & &&

Korona geldi
Dünya komada
İnsan ümit bekliyor

& & &&

Çocuklarımız
Yarınlarımız
Ümitle büyüsünler

& & &&

Dua büyütür
Yarına hazır
Oluruz biz birlikte

& & &&
















                             
















BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.