Sözlerimi biriktirdim üst üste Kimileri kum kuleleri oldu Kimileri sağlam saraylar Işık verdi gelen geçene Sözlerimi yol yaptım Kim...

Sözlerim ve Ben


Sözlerimi biriktirdim üst üste
Kimileri kum kuleleri oldu
Kimileri sağlam saraylar
Işık verdi gelen geçene

Sözlerimi yol yaptım
Kimileri çıkmaz yol oldu
Kimileri yol buldu sevgiye
Nefes oldu gönülden gönüle

Sözlerimi arkadaş yaptım
Kimileri yarı yolda bıraktı
Kimileri ise ayrılmaz dost
Yaşadık beraberce, birlikte

Sözlerimi diktim toprağa
Kimileri çürüdü gitti hiçliğe
Kimileri yuva buldu gönüllerde
Yıllarca sevgiyle yüreklerde

Sözlerimi sakladım yüreğimde
Kimileri unutuldu gitti kendimde
Kimileri ise hatırlandı yazıldı
Şiir oldu hikâye oldu belleklerde

Sözlerimi seher yeline verdim
Kimileri heder oldu bitti, yitti
Kimileri ise tutundu toprağa
Tatlı meyveler verdi senelerce

Sözlerimi uçurtmaya bağladım
Kimileri koptu kayboldu gitti
Kimileri ise bulutlara karıştı
Yağmur oldu çölleşmiş gönüllere






BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.