Analar kına yakıp yolladılar askere Kurban olursun belki vatana diye Vatan toprağı doydu şehitlere Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim Sa...

Şanlı Şehidim


Analar kına yakıp yolladılar askere
Kurban olursun belki vatana diye
Vatan toprağı doydu şehitlere
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim

Sana verilecek yetmez mertebe
Seni bekliyor peygamberim cennette
Arkada kalanlar sabır tesbihi ellerinde
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim

Destanlar yazılsa her birinize
Sözler yetmez, kifayet etmez bize
Arkadakiler mahzun olmasın diye
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim

Belki bir daha göremeyeceğiz sizi
Cennette bekleyin her birimizi
Bu yalan dünya kime kalmış ki
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim

Vatan nöbetinde rahat uyuyamadın
Belki de yumuşak yatak bulamadın
Şimdi vatan toprağında rahat yatın
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim

Tam ifade edemedik duygularımızı
İçimdeki öyle anlatılmaz bir sızı
Sizsiz geçireceğiz kim bilir kaç yazı
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim

Sayfalarca yazsam, şehidim sana
Yine az gelir, ifadelerim bana
Sen canını verdin bu vatana
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim

Bu dünyadan, ne de çabuk vazgeçtin
Şehitliği isteyerek, bilerek seçtin
Vatanını bu kadar çok mu sevecektin
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim

Her biriniz unutulmaz kahraman
Sahipsiz kalmaz elbet bu vatan
Binlerce toprak altında yatan
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim

İsimleriniz yaşatılıyor gönüllerde
Verildi kimi okul, kimi köprülerde
Senin adını unutmayacağız kalplerde
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim

Vatan bölünmesin diye çıktın dağlara
Çarpıştın kahramanca düştün toprağa
Selam söyle senden önce varanlara
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim

Aileler konuşmuş"Tabuta sığmayanlar" da
Gönlümüze sığarlar ancak bu ara da
Allah sabırlar versin arkada kalanlara
Sen rahat yat uyu, şanlı şehidim









BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.