Komşusu açken, Tok yatan bizden değildir Sözünü duydum da geldim Dünya iki kapılı bir handır Sözünü bildim de geldim Dünya ahiretin t...

De Geldim

Komşusu açken,
Tok yatan bizden değildir
Sözünü duydum da geldim

Dünya iki kapılı bir handır
Sözünü bildim de geldim

Dünya ahiretin tarlasıdır
Sözünü özümsedim de geldim

Yazılanlar başa gelir etme merak
Rab'binin işini Allah'a bırak
Sözünü okudum da geldim

İyilikten iyilik doğar
Sözünü içtim de geldim

İki yanlış bir doğru etmez
Sözünü yaşadım da geldim

Ahirette seni kurtaracak
Bir eserin olmadığı takdirde.
Fani dünyada bıraktığın eserlere
Kıymet verme
Sözünü gördüm de geldim

İmanda ve İslâm'da
Cennetin tuba çekirdeği var
Sözüne inandım da geldim

Güzel gören güzel düşünür,
Güzel düşünen hayattan lezzet alır
Sözüne güvendim de geldim






BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.