Hayat değirmenine Su taşımakla ömrüm geçti Acımadan hasatları biçti Ömürler su gibi aktı geçti Elimde yalnız pişmanlıklar kaldı Sabırla...

Hayat Değirmeni

Hayat değirmenine
Su taşımakla ömrüm geçti
Acımadan hasatları biçti
Ömürler su gibi aktı geçti
Elimde yalnız pişmanlıklar kaldı
Sabırla dayandım gelene
Anlattım bir bilene
Bu dünyada, dünyadan geçene
Elime yalnız sap, saman kaldı
Akıtmadım gözlerimden yaş
Demedim gözün üstünde kaş
Sadece istedim sağlıklı bir baş
Elim şimdi bomboş kaldı
&&&&&&&
Elim şimdi bomboş kaldı
Sadece istedim sağlıklı bir baş
Demedim gözün üstünde kaş
Akıtmadım gözlerimden yaş
Elime yalnız sap, saman kaldı
Bu dünyada, dünyadan geçene
Anlattım bir bilene
Sabırla dayandım gelene
Elimde yalnız pişmanlıklar kaldı
Ömürler su gibi aktı geçti
Acımadan hasatları biçti
Su taşımakla ömrüm geçti
Hayat değirmenine






BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.