Ölüme gülerek gittiler Yaşamak yerine şehitliği seçtiler Nasıl bir kutlu yoldur bilerek gittiler Sen şimdi rahat yat, uyu şehidim ...

Şehidim




Ölüme gülerek gittiler
Yaşamak yerine şehitliği seçtiler
Nasıl bir kutlu yoldur bilerek gittiler
Sen şimdi rahat yat, uyu şehidim

Her ilin vardır elbet şehidi
Hepsi birbirinden kıymetli
Gençtiler hep genç kalacaklar şimdi
Toprağın bol olsun şanlı şehidim

Vatan insanın en kutsalı
O olmasa yaşayabilir mi inandığını?
Canını koruyan o değil mi?
Vatanım sayende ayakta şehidim

Vatan için geçtin yardan, yavrundan
Bayrak için geçtin babandan, anandan
Ezan için geçtin tazecik canından
Sen şimdi rahat yat, şanlı şehidim

Bıraktıkların emanettir bize
Sakın arkan çekmesin selamlar size
Yokluğun kalbimiz de hissedilse de
Kalbimizde yaşayacaksın şanlı şehidim

Şehitler elbette ölmez, ölmez
Yurdum sizin sayenizde bölünmez
Vatan toprağı kutsaldır çiğnetilmez
Sen rahat ol, şanlı kahraman şehidim

Al bayrağın altında rahat uyu
Seni bekliyor asker kulu
Bu şehitlik kutsaldır yolu
Sen rahat yat, şanlı şehidim





BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.