- Ağlatma beni... Senin kıymet verdiklerin Ne olacak senden sonra? Senin ektiğin ağaçların Meyvesini yerler mi acaba? ...

Benden- Senden Sonra


              -Ağlatma beni...

Senin kıymet verdiklerin
Ne olacak senden sonra?
Senin ektiğin ağaçların
Meyvesini yerler mi acaba?

Suladığın bu bahçede
Kimler oturacak bir daha?
Sen ve ben gittikten sonra
Sulanır, bakılır mı acaba

Oturduğun evler satılır
Kullanmaya kıyamadıkların
Sokaklar da bir bir saçılır
Birde kavgayla kapışılır

Sen daha kullanma emi!
Otururlar hışım ile
Paylaşırlar, kavga niye?
Payına razı olurlar yine de

Umudum öyledir, öyle kalsın
Kavga etmezler inşallah..
Sevgiyle, dua ile pay ederler
Arkamızdan hayırla yad ederler.

Duam böyledir, inan bana!
Dişimizden artırdık, biriktirdik
Zekât ile sadaka ile temizledik
İnşallah mutlu olur evlâdlarımız.






BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.