Bazen harman oldum Ayrıldım sapından. Bazen toprak oldum Savruldum rüzgardan. Bazen açan çiçek oldum Koparıldım dalından. Bazen yağm...

Bazen


Bazen harman oldum
Ayrıldım sapından.
Bazen toprak oldum
Savruldum rüzgardan.

Bazen açan çiçek oldum
Koparıldım dalından.
Bazen yağmur oldum
Süzüldüm gönüllerden.

Bazen denizlerde dalga oldum
Savruldum bendime.
Bazen bir dost oldum
Çıkıştım kendime.

Bazen karıncanın yükü oldum
Yuva buldum kendime.
Bazen kelebeğin kanadında
Tanıdım yedi rengi de.

Bazen umutla baktım
Geleceğe, gençliğe.
Bazen hiç bıkmadan
Güneş gibi açtım sevgimle.

Bazen derenin suyu oldum
Suladım kara toprağı.
Bazen çöle döndüm
Kuruttum tüm suları.

Bazen yaprak oldum
Açtım, açtım hoyratça.
Bazen gölge oldum
Kapattım güneşi de.

Bazen coşkun sel oldum
Yıktım bendimi, kendimi.
Bazen yağan kar oldum
Temizledim kirimi.

Bazen doğan gün oldum
Neşeyle doldu içim.
Bazen çocuk oldum
Yarım oyunumu bitirdim.

Bazen ağızlarda söz oldum
Barıştırdım küsleri.
Bazen sustum, duymadım
Kavuşturdum sevenleri.

Bazen estim deli yel oldum
Kırdım kalpleri istemeden.
Bazen uslandım,durdum
Durgun denizler gibi.






BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.