Bana bir fıkra anlat. Anlat ki acılar son bulsun, İçinde sevgi, neşe olsun. Bana bir fıkra anlat. Sırtımdaki yük son bulsun, Yolunu ş...

Bana Bir Fıkra Anlat


Bana bir fıkra anlat.
Anlat ki acılar son bulsun,
İçinde sevgi, neşe olsun.

Bana bir fıkra anlat.
Sırtımdaki yük son bulsun,
Yolunu şaşıranlara yol olsun.

Bana bir fıkra anlat.
Asık suratım, sevinçle dolsun,
Neşe ile gülsün, güleni bol olsun.

Bana bir fıkra anlat.
İçinde dostluk eli olsun,
Sırt sırta versin, yoldaş olsun.

Bana bir fıkra anlat.
Paylaşım içinde, yol bulsun,
Ümitler çoğalsın, arkadaş olsun.

Bana bir fıkra anlat.
Aydınlatsın, ışık olsun,
Karanlıkta parlayan, güneşin olsun.

Bana bir fıkra anlat.
Yüreğim ümitle, neşe ile dolsun,
Aydınlık yarınlar hepimizin olsun.




BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.