Bir kuşun kanadına takıldım. Şu koca dünyayı gezdim Beraberce göç ettik, okyanuslar aştık. Denizler üzerinde saatlerce kaldık. Her ...

Kuşun Kanadından Bakmak



Bir kuşun kanadına takıldım.
Şu koca dünyayı gezdim
Beraberce göç ettik, okyanuslar aştık.
Denizler üzerinde saatlerce kaldık.
Her dalganın köpüğünde,
Yüreğim köpürdü beraberce.
Rüzgârı hissettim, dalgalandı örtüm.
Saf, özgür, mutluluğa büründüm
Kuşun kanadından kelimeler sağdım.
Yazarken satırlara, okyanusları taşırdım
Bazen ormanda sabahladık.
Bir kuşun kanadına sığındık
Binlerce ruh,kuş sürülerinde
Geziyor kâinatı tavaf edercesine.
Kuşun kanadından bakmak dünyaya,
Ne kadar hoş ne kadar farklı!
Zaman durmuşcasına dolaştık beraberce.
En son getirdi evimin bahçesine.
El salladım arkasından,
Kanat çırptı sevinçle.
Yine gel! Sevgili kuş, uçur beni göklere…      
                      



BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.